pondelok 21. marca 2016

Láska na prvý dotyk !

Toto mi nedá sa s Vami nepodeliť s úplne úžasným úlovkom z DM a to je táto Konjaková spongia na tvár zelený čaj od značky Ebelin.



V DM-ke (Miletičova) kam chodím ja nie je na veľmi viditeľnom mieste - v regáli medzi maskami, vodami a krémami na tvár, na úplne spodnej poličke v rohu, ale aj tak mám pocit, že je v kurze nakoľko som si v piatok kúpila ďalšiu do zásoby a už tam ostal len jeden kus. Tak myslím, že si ju čím skôr bežte kúpiť lebo kúpu určite neoľutujete !

Nenechajte sa odradiť tým, že na dotyk je veľmi tvrdá, ale to len preto, že pred použitím ju musíte nechať nasiaknuť vo vlažnej vode a následne sa z nej stane jemná špongia. Super je, že má aj šnúrku, takže ja si ju nechávam zavesenú v sprchovom kúte a pekne mi vyschne do ďalšieho použitia :) Ja ju používam už dva týždne a musím povedať, že je to zatiaľ najlepšia pomôcka na čistenie pleti akú som mala :)


Na ľavej fotke je v tuhom stave, na pravej fotke je už špongia nasiaknutá vodou, v strede vyžmýkaná a takže v mäkkom stave pripravená na použitie. Špongia je čisto prírodný produkt. Je vyrobená z rastliny zvanej Konjak, ktorá pochádza z Ázie a jej korene sú vďaka ich pozitívnym vlastnostiam vhodné na ošetrenie pleti. Zelený čaj je bohatý na antioxidanty a pleti len prospieva.
Je vhodná hlavne na suchú a normálnu pleť. Môže sa použiť aj s prípravkom na tvár alebo aj samostatne. Pokiaľ budete používať s prípravkom na tvár zistíte, že Vám ho stačí oveľa menej ako pri použití bez špongie. Ja ju používam s mydlom na tvár od Biodermy ( o nej neskôr ) a stačí mi naozaj málo naniesť na tvár a špongia ho krásne napení a tvár vyčistí dokonale. Špongia jemne masíruje pleť a vytvára jemný peeling, ktorý zbavuje tvár odumretých častí veľmi šetrným spôsobom. Neumývam si ňou len tvár ale aj krk a dekolt samozrejme.

Špongiu po použitý dôkladne vymyte, vyžmýkajte a najlepšie ju niekde zaveste, aby sa vysušila. Po 2-3 mesiacoch používania ju vymeňte za novú, ja už som si pre istotu kúpila do zásoby náhradnú :)


Už ste ju videli, kúpili a používate ? Alebo máte inú zaujímavú pomôcku na čistenie pleti ?



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Následníci

Contact Us

Meno

E-mail *

Správa *

Celkový počet zobrazení stránky

Používa službu Blogger.

© wexinka wexinka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena