štvrtok 17. marca 2016

Moje vejáriky vďaka AVONU



Áno priznávam moju závislosť na špirálach od Avonu ! Ja ich jednoducho milujem a pre moje oči a nevýrazné mihalnice sú dokonalé.

 
Toto je novinka od Avonu ( https://avononline.avon.sk/ )a to presne táto ZHUSŤUJÚCA ŠPIRÁLA BIG AND MULTIPLIED

Ja ju mám z aktuálneho katalógu a stála ma 4,90 € plus bola k tomu ponuka, že za 1,00 € som si mohla dokúpiť malý očný odličovač a samozrejme, že som to využila.
S novými špirálami mám ten problém, že ich nemám rada čisto nové, sú pre mňa moc mokré, tak ja si vždy novú špirálu prvé 2-3 dni tak na minútku len tak nechám otvorenú, aby trocha vyschla. Samozrejme dávam pozor, aby som nezabudla a nevyschla úplne - ale, ešte sa mi to našťastie nestalo.

Ja mám dosť nevýrazné mihalnice, tak si na výbere špirály dávam záležať a výber tej mojej pravej nie je len tak. Avon špirály mám rada nakoľko aj ich kvalita a aj cena - kupujem väčšinou za 4-5 €, je veľmi dobrá a pre mňa sú niektoré lepšie ako špirály za desať a viac eur.

Tu je moje oko bez ničoho :) ani špirála a ni ceruzka na obočí :)




No a tu je foto jedna


















a tu foto dva a už aj s zvýrazneným obočím, ktoré dodáva ten dokonalý efekt celého oka a pre zmenu používam ceruzku na obočie od Avonu :)







No viem, nie je to efekt na ktorý lákajú na obálke na fotkách modeliek z katalógu, ale ja som veľmi spokojná. Síce som čítala zatiaľ dve recenzie na ich stránke a neboli pozitívne, tak ja osobne môžem na špirálu reagovať len pozitívne. Ale tak nie nadarmo sa hovorí a tak to aj je, že sto ľudí, sto chutí, no aké by to bolo, keby nám každému vyhovovalo to isté?


A tu je moja aktuálna zostava, striedam podľa nálady a musím povedať, že aj keď sú dlhšie otvorené nevyschnú tak rýchlo, a keď už nie sú podľa mojich predstáv, ale som presvedčená, že ešte nie je ich "posledná hodinka", tak kefku trocha namočím do teplej vody a problém je vyriešený samozrejme kým tam ešte niečo vo vnútri je :)

A čo Vy ? Aká špirála je Vaša top ?

2 komentárov:

Následníci

Contact Us

Meno

E-mail *

Správa *

Celkový počet zobrazení stránky

Používa službu Blogger.

© wexinka wexinka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena