piatok 18. marca 2016

Balea nájde riešenie vždy !

Nepochybujem, že každý pozná pocit, že má všetkého už dosť, náročné obdobie, veľa vecí nejde tak ako by sme potrebovali... No tak ja mám takýto týždeň za sebou, teda ešte ani nie lebo aj cez víkend ma neminie návšteva práce :(
Do práce chodím na šiestu (dobrovoľne, musím prísť do ôsmej, ale nerobí mi problém vstať a užiť si radšej dlhšie popoludnie), pracovná doba 8,5 hod, takže prakticky by som mala o 14:30 končiť, no u mňa to tak nebýva pravidelne, niekedy sa mi podarí odísť aj o 13:30 (inokedy nadrobím), ale väčšinou končím okolo 15:00-15:30, no tento týždeň som myslela, že neskončím :( Z práce som chodila okolo piatej s tým, že už som nevidela a mala toho akurát tak dosť. Nakoľko ma čaká aj cez víkend návšteva práce - krkolomné termíny :( tak som dnes odišla o 14:30, jupíííí

A kam sa ísť odreagovať ? Rada sa chodím odreagovať do kníhkupectva no dnes zvíťazila DM-ka... No mne by tam mali už zakázať chodiť, poznáte ten pocit, že v tom momente akurát všetko doma určite potrebujete :) No ale čo som vážne potrebovala je niečo na relax, tak som zablúdila k maskám na tvár. No bezpochyby všetky sú úžasné, ale moje srdce si dnes získala


Najviac ma zaujala veta vzadu na obale : "Maska podporí regeneráciu vystresovanej pokožky" a toto presne som dnes ja potrebovala ako soľ !

A viete čo? Cítim sa oveľa lepšie... Moja prvá cesta doma bola do sprchy, aby som sa nabila novou energiou a zmyla zo seba všetok stres z týždňa, vyčistila poriadne tvár, hodila sa do domáceho pohodlného oblečenia a vrhla sa masku...







Ja si masku dávam na tvár pomocou štetca na make-up, je mi to pohodlnejšie, rovnomerne masku nanesiem na celú tvár a štetec ľahko umyjem - do dlane dám kvapku mydla, pustím vodu a krúžim po dlani a pekne zo štetca všetko zmyjem :) a plus maska má dve balenia, takže za 0,99 € máte relax na dva ľubovoľné dni, ale odkedy ju nanášam štetcom, tak mi maska vydrží až na štyri dni :)











Za 15 min som išla kuknúť ako je na tom maska. No prekvapená som nebola vôbec, že moja pleť ju stihla pekne do seba vtiahnuť a zostal po nej len taký jemný matný povlak no ani sa jej nečudujem :) Tak som si spravila malú masáž tváre a to krúživými jemnými pohybmi a moja pleť sa úplne rozžiarila :) nezotierala som žiadny zbytok kozmetickou utierkou, lebo nebolo skoro čo.
Nielenže mi pomohla prekrviť moju tvár, zregenerovať pokožku a zbaviť ju stresu, ale pritom všetkom ešte aj nádherne vonia po medíku. Tak som si uvarila aj čierny čaj s medom a citrónom a zapálila sviečku :)





Verím, že Vy ste mali krajší týždeň a ešte lepší víkend pred sebou, ale myslím, že táto maska urobí dobre každému :) Mňa ešte zaujala levanduľová maska, takže určite sa po ňu zastavím - načo kupovať hneď, radšej si ju dať ako cieľ ďalšej návštevy :)


Mali ste už nejakú masku značky Balea ? Alebo máte inú obľúbenú ?


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Následníci

Contact Us

Meno

E-mail *

Správa *

Celkový počet zobrazení stránky

Používa službu Blogger.

© wexinka wexinka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena