nedeľa 20. marca 2016

Cestoviny so špenátom :) mňamka

Tak som sa dnes rozhodla s Vami podeliť o môj obľúbený a hlavne rýchly recept. Milujem cestoviny a milujem špenát, tak prečo si medzi nimi vyberať? Spolu s prírodným syrom. smotanou na varenie a nakoniec nesmie chýbať parmezán :)


 Toto je finálna verzia :) ešte používam moju čiernu súpravu riadu, takže to tak dobre nevynikne - ani na foto ten špenát nevidím, ale fakt tam je :), ale už mám kúpenú novú pripravenú do novej kuchyne :))) Ale aj tak podstatná je chuť a to je mňamka :)































Tak som Vám to aj pofotila čo k tomu potrebujete na dve porcie :)
cestoviny 
špenát
prírodný syr
smotana na varenie
cesnak
soľ
korenie
olej
parmezán 



1. Dáme si zohriať osolenú vodu na cestoviny. Ja si cestoviny vážim a viem, že mne na porciu stačí 70 g, takže 140 g ( to mám ešte pozostatky zo stravovania podľa ktorého som sa riadila a čoskoro sa k nemu znova vraciam ). Väčšinou používam špaldové alebo celozrnné cestoviny, ale u nás v Bille neboli, tak som zvolila ich cestoviny, ktoré už mám odskúšané a som s nimi spokojná :)








2. Kým sa nám varia cestoviny na panvicu dáme trocha oleja a necháme trocha speniť cesnak. Ja som dala štyri malé strúčiky lebo ja cesnak milujem, ale záleží to na Vás.










3. Ne cesnak dáme prírodný syr, nalejeme naň asi polovicu zo smotany na varenie, osolíme a okorením podľa svojej chuti. Syr sa po chvíli rozpustí.



.






4. Do panvice dáme špenát. Ja som dala tri hrste a necháme trocha zdusiť. Niekedy dávam aj celý balík čo je v tomto prípade 130 g. Tento krát tie tri hrste bolo cca trištvrte. Nakoniec pridáme uvarené cestoviny a spolu všetko zmiešame.









Až nakoniec na tanieri pred podávaním dáme parmezán :) A ja si to zvyknem ešte okoreniť aj na ozdobu aj na chuť :)


Aké cestoviny máte najradšej ? Poznáte tento recept ? Skúsite ho ?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Následníci

Contact Us

Meno

E-mail *

Správa *

Celkový počet zobrazení stránky

Používa službu Blogger.

© wexinka wexinka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena