sobota 19. marca 2016

Nikdy nestačí jeden...

Rozhodla som sa pochváliť mojimi dokonalými lakmi Avon... Tú ich dokonalosť som videla už z katalógu a hneď som vedela, že jeden odtieň by mi nestačil, tak som si objednala radšej hneď štyri :)





 Tu sú moji favoriti :)

Miss Sporty - PEEL OFF - vynikajúci podklad pod trblietavé laky nakoľko je to zlupovací lak, takže žiadne trápenie pri odlakovaní nás nečaká :)

Avon - MAGIC EFEKT mineral cruch - odtienie - PEARL, ROSE, AGATE, RUBY






Takto začína moja príprava nových nechtíkov... Najprv treba odlakovať a na to nepoznám lepší odlakovač ako od Ebelin ! Veľká výhoda je to dávkovanie, ale najväčšia bomba je, že nechty po odlakovní voňajú...
























PEARL


















ROSE                    








AGAVE                        













RUBY










Takýto nádherný efekt majú a to je len jedna vrstva, ktorá úplné stačí a prekryje čo má :)






Ukážka ako krásne ide dať lak dole, keď je pod ním podklad Miss SPorty - PEEL OFF, ale samozrejme nie je to tak, že len sa toho dotknete a sám zlieza. Treba ale rátať s tým, že lak vydrží kratšie ako keď je natretý na prírodný necht. Všetko má svoje plusy a mínusy :)







A teraz činnosť na ktorú nemôžeme zabudnúť!

Nakrémovať si ruky a u mňa je momentálne TOP tento balzám na ruky od Essence a to 24h hand protection balm... Rýchlo sa vstrebe do rúk, má regeneračný účinok, obsahuje shea maslo a kokosový olej a nádherne vonia !



Aké laky máte vy najradšej ? Ste skôr na jemné - prírodné farby, neónové alebo takéto žiarivé ?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Následníci

Contact Us

Meno

E-mail *

Správa *

Celkový počet zobrazení stránky

Používa službu Blogger.

© wexinka wexinka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena