streda 16. marca 2016

Z Číny za pár centov :)

Jaaaaj, ja milujem Ali :) Teda určite nie som sama, ktorá sa považuje za "alimaniačku"...

Ja to beriem tak, že za málo peňazí veľa muziky ! Samozrejme stalo sa aj mne, že som nebola spokojná, ale nikdy som nákup neľutovala, lebo to je vážne pár centov a koľkokrát sa mi stalo, že som nebola s niečím spokojná za niekoľko desiatok eur...


No musím sa jednoducho s Vami podeliť. Ako sa stáva zvykom, včera som došla domov z práce a v schránke žltý lístok a na ňom napísané ČÍNA. Naša pošta a poštárky na nej nie sú veľmi milé pani, tak mi neostávalo nič iné len počkať a ísť na poštu až dnes - poštu, ktorú som mala predtým som vedela, že aj v ten deň mi s úsmevom na tvári po piatej dajú zásielku.
Keďže všetko sú len pár centové záležitosti sledovacie číslo neznáme, teda ja to ani moc nesledujem aj keď sa dá, zatiaľ vždy všetko došlo ako malo :)
No tak som dnes išla na poštu plná očakávania, že ktorý z balíka to bude a oni to boli všetky čo som čakala, no to bola veľká radosť lebo to som ja vôbec nečakala!
Všetko bolo objednané 29.02. a je 16.03 a ja mám všetko doma. Možno niekoho z Vás inšpirujem, tak pridám aj linky :)



Kozmetické taštičky. Áno, nie sú najväčšie, ale do kabelky akurát. Ja nosím všade so sebou korektor, ceruzky na obočie, oči a pery a pár rúžov (aby som mala na výber) a nemôže chýbať labelo. Podľa mňa každá z nás pozná pocit, keď akurát to čo potrebuje nevie v kabelke nájsť a ja mám týmto môj problém vyriešený a plus sú krásne a budú svietiť v kabelke, teda oranžová určite :) a jedna stála len 0,72 €
Link : http://www.aliexpress.com/item/2015-New-Fashion-Women-Makeup-Bag-Heart-Square-Multicolor-Cosmetic-Bag-Bolsa-de-maquillaje-Trousse-de/32481665716.html


Ešte som s nimi nerobila, ale tak za pokus to stojí a hlavne jedno stálo 0,57 €, no nekúp to :) No zajtra ráno hneď vyskúšam. Základ je, že vôbec nesmrdia a plus aj tak sa pred použitím namáčajú, tak si ich pritom premyjem, aby náhodou - ale povedzme si pravdu ako tie u nás v predajniach a niekoľko násobne drahšie nie sú vyrobené v Číne ?
Link : http://www.aliexpress.com/item/Great-Makeup-Foundation-Sponge-Blender-Makeup-Blending-Foundation-Smooth-Sponge-2015-New-Free-Shipping/32409485633.html


Obyčajné gumičky do vlasov. Ja rada experimentujem s vlasmi a preto je to pre mňa dokonalé a hlavne za tú cenu ? 0,45 € celé balenie ... Áno nie sú všetky dokonalé, sú tam aj dotrhané alebo prilepené k sebe, ale pritom množstve :)
Môj link už ale nefunguje, tak sem dávam od iného predajcu, ale keď chodíte na Ali, tak viete, že je medzi čím vyberať
Link : http://www.aliexpress.com/item/Sale-300pcs-lot-Korean-Elastic-Hair-Ring-Ponytail-Holder-Disposable-Hair-Band-Rope-Ties-for-Girls/32416191571.html?spm=2114.10010108.100010.5.0ZQx4x


Toto je úplná bomba a idem objednávať ďalšie aj pre kolegyne. Neviem ako Vás, ale mňa nebaví si prebaľovať kabelky a veľmi často niečo dôležité zabudnem preložiť - napríklad kartičky a potom idem nakupovať do DM drogérie a zistím, že aha ja zľavu nemám lebo kartičky mám v inej kabelke. No ale problém mám už vyriešený, jednoducho celé toto presuniem do ďalšej kabelky a mám všetko dôležité pri sebe :) cena bola 2,11 €
Link : http://www.aliexpress.com/item/Sale-300pcs-lot-Korean-Elastic-Hair-Ring-Ponytail-Holder-Disposable-Hair-Band-Rope-Ties-for-Girls/32416191571.html?spm=2114.10010108.100010.5.0ZQx4x


Ako a z tohoto sa NAJVIAC teším ! Sú úplné nádherné a vôbec nesmrdia a sú veľmi príjemné na dotyk. Ja používam štetce z Oriflame a práve teraz čakám na nové, ale toto za 2,57 € je dokonalé, no už rozmýšľam aj nad inými farbami :) fialová tam vyzerá tiež božsky ....
Link
http://www.aliexpress.com/item/Professional-7-PCS-Makeup-Brushes-Set-Tools-Make-up-Toiletry-Kit-Wool-Brand-Make-Up-Brush/32460648915.html


Ako ste na tom Vy ? Aj Vy rady nakupuje na www.aliexpress.com ?


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Následníci

Contact Us

Meno

E-mail *

Správa *

Celkový počet zobrazení stránky

Používa službu Blogger.

© wexinka wexinka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena