sobota 9. apríla 2016

Badgequo - akcia v Tesco MY

Včera večer som sa vybrala s manželom do Tesca MY Bratislava a samozrejme nemohla som na nezastaviť v drogérii v oddelení kozmetiky, tak som manžela poslala dole do potravín, aby som sa ja mohla hrabať v kozmetike :). Každý krát sa tam musím pokukať, aké novinky, akcie tam pripravili a vždy tam niečo objavím čo v tom momente súrne potrebujem :) Určite to poznáte aj Vy :)





No tentokrát som tam objavila pre mňa novinku a to túto kozmetickú značku BADGEQUO. Na internete som zistila, že je na trhu už 30 rokov a je to značka z Veľkej Británie. Nič som z tejto značky do včera ani nevidela ani neskúšala, no v Tescu som natrafila na veľký stojan so zľacnenými výrobkami, no nezastav sa pri nich :)



Tak sa chcem s Vami podeliť s dvoma úlovkami :)

Táto paletka s 12timi tieňmi stála 2,79 €. Mali tri rôzne verzie no mňa najviac oslovila práve táto MEGA NUDES EYESHADOWS by technic. Má krásne farby. Pigmentácia tých tmavších farieb je veľmi pekná, tie bledšie sú bledé, ale ako podklad sú krásne. Prvé dve bledé sú matné a ostatné už trblietavé. Je k tomu aj aplikátor, ale ja radšej používam buď prst alebo aplikátor so štetcovým koncom.



Do každej farby som len raz vošla prstom a len raz som pretrela po ruke. Efekt nie je až tak vidieť na foto ako som vážne na ruke mala.
Mám v pláne pripraviť foto líčenie na očiach, tak ich potom použijem :)









Ale toto je pre mňa top topov a to táto lícenka.
Stále len 1,79 € a je jej 8g, takže podľa úžasná kúpa. Mali viac odtieňov, toto je odtieň PEACH. Nevedela som sa rozhodnúť lebo krásne boli aj ostatné, len som si povedala, že kúpim jednu a uvidím. Mňa si získal najviac tento (zajtra ale pôjdem ešte kuk na tie ďalšie tuším boli spolu tri odtiene).

Zasa na foto nie je dobre vidieť aká dokonalá je farba a lesk, takže je dobrá aj ako rozjasňovač, keď sa dobre rozotrie. Má úžasnú pigmentáciu, len úplne jemne som prešla prstom po lícenke a preniesla na ruku a bola som skutočne prekvapená akú krásnu farbu má.





Na internete som našla dosť široký sortiment od tejto značky BADGEQUO . V Tescu MY Bratislava mali aj iné výrobky od nich v akcii a to ešte rôzne paletky očných tieňov po 6 farieb, krásne trblietavé a výrazné odtiene a tie stáli okolo 4 €. Potom mali do 5 € paletku bronzerov, kde bolo tuším šesť odtieňov a tak isto mali takto aj lícenky, tie ale nemali trblietavý efekt. Mali tam aj make-up s púdrom v jednom a ten stál tiež do 4 €. Myslím, že určite stojí za to ísť sa tam pozrieť, kým tam ešte niečo je :))) včera bolo ešte dosť :)


Už ste počuli o značke Badgequo ? Máte s ňou skúsenosti ? Alebo je to pre Vás tiež novinka ako pre mňa ?

2 komentárov:

Následníci

Contact Us

Meno

E-mail *

Správa *

Celkový počet zobrazení stránky

Používa službu Blogger.

© wexinka wexinka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena