nedeľa 10. apríla 2016

Kozie mlieko na oko

Osobne som si myslela, že mám kopec času ešte používať očné krémy. Síce 25 už na krku, ale väčšinou keď som aj očné krémy v drogérii videla, tak boli od 35 +.
Potom som ale v Tescu MY Bratislava objavila očný krém od značky Ziaja z radu kozie mlieko.



Prečítala som si, že je od 20 +, keď mám pravdu povedať, tak som sa zhrozila, že už päť rokov som mohla alebo mala krém používať :)
Tak som si ho teda kúpila, že skúsim čo je zač.





Ziaja je poľský výrobca farmaceutík a kozmetiky vysokej kvality, na báze prírodných zložiek na tvár, telo a vlasy.


Tento krém má ľahkú konzistenciu určenú na jemnú pokožku okolia očí, neparfumovaný, takže nemusíte mať strach, že ucítite kozu :) Ten strach som mala aj ja lebo krabička je zabalená v celofáne, takže som ju v drogérií nemohla ovoňať.

Ja si dávam takú malú guličku ráno a večer, ako je na foto, pod každé oko a úplne mi to stačí.
Krásne hydratuje, zlepšuje sfarbenie pokožky a ľahko ju napína. Vyživuje pokožku a viditeľne vyhladzuje aj vrásky (neviem či som ich mala, ale teraz už nemám).
Krém obsahuje komplex zložiek kozieho mlieka, vitamán A a E, D-pantenol (provitamín B5).

cena 3,48 € v Tescu MY Bratislava





Toto je moje už druhé balenie, chcela som najprv poctivo vyskúšať a až potom sa podeliť s vlastnou skúsenosťou. Ja som s ním veľmi spokojná. Viditeľne mám okolie očí viac zjednotené a napnuté. Mýlila som sa, že krém na oči ešte nepotrebujem a som rada, že som to už napravila a siahla práve po tomto výrobku. Určite vyskúšam aj ďalšie produkty z rady kozie mlieko, je určený na suchú pokožku, ktorú ja mám. Potom sa podelím aj so skúsenosťami s ostatnými výrobkami.


Používate očný krém ? Máte skúsenosti so značkou Ziaja ? Lákajú alebo odrádzajú vás výrobky z kozieho mlieka ?




0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Následníci

Contact Us

Meno

E-mail *

Správa *

Celkový počet zobrazení stránky

Používa službu Blogger.

© wexinka wexinka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena